Coșul de cumpărături este gol!

Termeni si conditii curatare console, playstation, xbox

Termeni și Condiții – Serviciul de Mentenanță Consolă

Prin solicitarea serviciului de mentenanță oferit de Games Funattic, clientul acceptă următorii termeni și condiții:

1. Date de contact și expediere

Clientul este responsabil pentru completarea corectă a datelor de contact și a adresei de ridicare a coletului, aceasta fiind considerată și adresa de returnare după finalizarea serviciului.

Transportul tur-retur este GRATUIT, printr-un curier agreat de Games Funattic.

2. Ambalarea și trimiterea consolei

Clientul trebuie să ambaleze consola corespunzător, folosind materiale care să o protejeze eficient în timpul transportului (ex: folie cu bule, carton gros etc.).

Games Funattic nu își asumă răspunderea pentru eventuale deteriorări cauzate de ambalare necorespunzătoare sau manipularea coletului de către firma de curierat.

3. Recepția și inspecția consolei

La recepționarea coletului, echipa Games Funattic va verifica vizual starea consolei și va nota eventualele defecte sau semne de uzură.

Dacă se constată probleme care ar putea afecta procesul de mentenanță (ex: urme de intervenții anterioare, componente lipsă, deteriorări externe), clientul va fi contactat imediat pentru clarificări.

Serviciul de mentenanță va fi efectuat doar după confirmarea din partea clientului, în urma acestei discuții.

4. Costuri și modalități de plată

Costul serviciului de mentenanță este fix, nu va suferi modificări și este afișat în mod transparent pe site.

Plata se poate efectua în avans, online cu cardul, sau la livrare, sub forma unui ramburs, în momentul returnării consolei.

5. Verificare colet și prevenirea tentativelor de fraudă
La primirea coletului, Games Funattic va solicita verificarea conținutului împreună cu curierul, pentru a confirma tipul și starea consolei trimise.

Deschiderea consolei va fi filmată integral, iar imaginile vor fi păstrate ca probă în cazul eventualelor dispute sau reclamații.

În cazul în care se constată că echipamentul trimis nu corespunde cu cel declarat de client, procesul de mentenanță va fi suspendat imediat, clientul va fi informat, iar consola va fi returnată fără efectuarea serviciului, contra cost (transport dus-întors suportat de client).

Tentativele de fraudă (ex: trimiterea unui alt model, produs nefuncțional intenționat, produse fără serie validă etc.) vor fi raportate autorităților competente.

6. Ramburs nerecuperat și penalități
În cazul în care clientul optează pentru plata prin ramburs și refuză plata la livrarea consolei, coletul va fi returnat automat la sediul Games Funattic.

După 7 zile calendaristice în care clientul nu își revendică consola și nu achită suma datorată, Games Funattic își rezervă dreptul de a valorifica consola prin vânzare, în scopul recuperării costurilor de mentenanță, transport și manipulare.

Orice sumă obținută în plus față de costurile menționate anterior va putea fi returnată clientului la cerere, în termen de 30 zile, după reținerea cheltuielilor justificate.